مدیرکل پایگاه انتقال خون ایلام گفت: 397 نفر از عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ایام تاسوعا و عاشورا در مرکز انتقال خون ایلام حضور یافتند که از این افراد 270 نفر موفق به اهدای خون شدند.

اهدا 270 واحد خون عزاداران حسینی به بیماران

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ دکترمهدی اکبری دهبالایی اعلام کرد: از این تعداد مراجعه کننده 338 نفر آقا و 32 نفر خانم بودند و تعداد مراجعه کنندگان مستمر 177 نفر بود.
وی افزود: در این مدت 138 نفر اهداکننده باسابقه خون مراجعه و 49 نفر از عزاداران حسینی نیز برای نخستین بار برای اهدای خون خود اقدام کردند.
اکبری دهبالایی اضافه کرد: از این میزان مراجعه کننده 81 نفر به عللی چون مصرف دارو، بیماری های مقطعی چون سرما خوردگی، فشارخون و ... به طور موقت و یک نفر نیز به علت بیماری خاص برای همیشه از اهدای خون معاف شدند.
وی گفت: چهار نفر هم بعد از مراجعه به انتقال خون و ثبت نام از اهدای خون انصراف دادند و برای 19 نفر هم جهت اهدای خون نوبت دهی اینترنتی برای روزهای آینده صورت گرفت.
اکبری دهبالایی اظهار کرد: در ایام تاسوعا و عاشورا اهداکنندگان در نوبت صبح از ساعت هشت تا 12 ظهر، در نوبت عصر از ساعت 14 تا 18 و 30 دقیقه غروب و نوبت شب هم از ساعت 20 تا 12 نیمه شب با مراجعه به پایگاه انتقال خون نسبت به اهدای خون و ادای نذر خون اقدام کردند.

انتهای پیام/اس

عزادارن حسینی 270 واحد خون اهدا کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.