مدیر روابط عمومی پایگاه انتقال خون ایلام از آمادگی پایگاه های انتقال خون برای خونگیری از عزاداران حسینی در شب تاسوعا تا ظهر روز عاشورا خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛کمال میرزایی  اظهار کرد: بنا بر سنت هر ساله پایگاه انتقال خون استان ایلام همزمان با پایگاه های انتقال خون سراسر کشور از شب تاسوعا اقدام به خونگیری از مراجعه کنندگان می کند و این روند تا ظهر روز عاشورا ادامه دارد.


وی افزود: مراجعه کنندگان و عزادارانی که نذر اهدای خون دارند از همه گروه های خونی از امشب با مراجعه به پایگاه انتقال خون نسبت به اهدای خون خود اقدام کنند.


میرزایی یادآور شد: اهداکنندگان در نوبت صبح از ساعت هشت تا 12 ظهر، در نوبت عصر از ساعت 14 تا 18 و 30 دقیقه غروب و نوبت شب هم از ساعت 20 تا 12 نیمه شب با مراجعه به پایگاه انتقال خون نسبت به اهدای خون و ادای نذر خون اقدام کنند.


وی با توجه به میزان استقبال مردم و حضور آنها پایگاه انتقال خون در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در سال های گذشته، ابراز امیدواری کرد، امسال نیز این پایگاه شاهد حضور جمعیت زیادی از عزاداران حسینی برای اهدای خون باشد.

 

 انتهای پیــام/ع

پایگاه انتقال خون ایلام پذیرای اهداکنندگان خون 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.