۸ سال پیش دیدار دربی استقلال و پرسپولیس با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا شبهاتی در مورد نام گلزن استقلال تا امروز ادامه یابد.

چالش زننده گل استقلال به پرسپولیس در دربی تازه شد به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ هجری شمسی برابر با ۱۱ محرم ۱۴۳۹ هجری قمری و ۲ اکتبر ۲۰۱۷ میلادی است.

۲۵ سال پیش در چنین روزی، تیم ملی فوتبال ایران در یک دیدار دوستانه به مصاف تیم فوتبال کامرون رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک-یک پایان یافت. این دیدار در ورزشگاه آزادی تهران، با حضور ۵۵ هزار تماشاگر و به قضاوت احمد ابهران از ایران برگزار شد.

مجتبی محرمی تک گل تیم ایران را زد. برای تیم ایران از ابتدا در این مسابقه احمدرضا عابدزاده، نادر محمدخانی، سید مهدی ابطحی، مهدی فنونی زاده، جواد زرینچه، مجتبی محرمی، علی اکبر یوسفی، سیروس قایقران، خداداد عزیزی، علی اصغر مدیر روستا و سید علی افتخاری به میدان رفتند. هدایت تیم ایران بر عهده علی پروین بود.

۸ سال پیش در چنین روزی، دربی شصت و هفتم پایتخت بین تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس انجام شد که طی آن دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به نتیجه تساوی یک-یک رضایت دادند. این دیدار در ورزشگاه آزادی تهران، با حضور بیش از ۸۰ هزار تماشاگر و به قضاوت محسن ترکی برگزار شد.

عادل کلاه کج در دقیقه ۵۰ برای پرسپولیس و فرهاد مجیدی (به روایتی حسین کاظمی) در دقیقه ۵۵ برای استقلال گلزنی کردند. برای تیم استقلال در این مسابقه وحید طالبلو، پژمان منتظری، ‌هاشم بیک‌زاده، ‌هادی شکوری، امیر حسین صادقی، حسین کاظمی، خسرو حیدری، فابیو جانواریو، فرهاد مجیدی (رینالدو از دقیقه ۸۰)، غلامرضا عنایتی و سیاوش اکبرپور به میدان رفتند.

هدایت تیم استقلال بر عهده عبدالصمد مرفاوی بود. برای تیم پرسپولیس در این دیدار میثاق معمارزاده، علیرضا محمد، شیث رضایی، سپهر حیدری، مجتبی شیری (جلال اکبری از دقیقه ۶۸)، مهدی شیری (مجتبی زارعی از دقیقه ۷۳)، عادل کلاه کج، سامان آقازمانی (هوار ملا محمد از دقیقه ۵۷)، میثم بائو، ‌هادی نوروزی و وسلی برازیلیا به میدان رفتند. هدایت تیم پرسپولیس بر عهده زلاتکو کرانچار بود.

انتهای پیام/

دربی سرخابی ها در 8 سال پیش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار