دانشگاه‌های شهرکرد، کاشان، قزوین واصفهان در چهارمین دوره مسابقات ملی سازه‌های ماکارونی در محمودآباد رتبه‌های نخست کشور را کسب کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اداره کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور اعلام کرد، چهارمین دوره مسابقات ملی سازه‌های ماکارونی و دومین دوره همایش و مسابقه ملی بتن به میزبانی دانشکده فنی و حرفه‌ای محمودآباد و با محوریت دانشگاه خزر و سازمان نظام مهندسی استان مازندران به مدت ۳ روز در مجتمع نفت محمودآباد در گرایش‌های راندمان سنگین، سازه فشاری، بتن سبک با حضور ۱۱۵ تیم از سراسر کشور برگزار شد.

در این دوره از مسابقات در گرایش سازه فشاری رکورد ایران برای نخستین بار با راندمان ۱۲ هزار توسط تیم رنگین کمان از دانشگاه آزاد شهرکرد زده و حائز مقام برتر شد.

در گرایش راندمان تیم ایران سازه از موسسه آموزش عالی عیاث الدین جمشید کاشانی با راندمان بالای ۵۳۹۵/۵ کیلو برای نخستین بار در ایران ثبت و حائز مقام برتر شد.

در گرایش سنگین تیم east bridge از دانشگاه آزاد قزوین با وزن تحمیلی ۹۳۴/۹ کیلوگرم مقام اول را کسب کرد.

در گرایش دانش آموزی هم برای اولین بار رکورد ایران جابجا شد و تیم Arched bridge از هنرستان فضیلی از استان اصفهان (ناحیه ۳) با راندمان ۱۹۷۸.۹۶ مقام اول را کسب کرد.

در گرایش فرم زیبا تیم هنرستان آفرینش از محمودآباد با امتیاز ۱۹/۷۵ حائز مقام اول شد و تیم آمارد از دانشکده فنی و حرفه‌ای محمودآباد با امتیاز ۱۸/۴۵ مقام سوم را کسب کرد.

در گرایش بتن تیم بتن از دانشگاه آزاد کرج با امتیاز ۹۸/۷۱ موفق به کسب مقام اول شد.

انتهای پیام/آ

معرفی برگزیدگان چهارمین دوره مسابقات ملی سازه‌های ماکارونی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار