قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه مشارکت های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و خیران سلامت از برنامه ریزی برای راه اندازی انجمن پزشکان خیر استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ دکتر خدایی گفت: بر اساس برنامه ریزی قرار است که نخستین هسته انجمن پزشکان خیر در استان راه اندازی شود تا به صورت منسجم و هماهنگ اقدامات خیرخواهانه ارائه شود.

وی با بیان اینکه ایجاد انجمن زمینه را برای جذب پزشکان خیر بیشتر فراهم می کند افزود: این انجمن در حوزه های سلامت، پیشگیری و آموزش، توانمند سازی مردم و ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به نیازمندان فعالیت خواهد کرد.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه مشارکتهای اجتماعی سازمانهای مردم نهاد و خیران سلامت با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۵۰ سازمان مردم نهاد مرتبط با حوزه سلامت در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت می کنند، گفت: ۳۵ درمانگاه و شش بیمارستان در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در سطح خراسان رضوی در قالب خیریه فعالیت دارند.

دکتر خدایی گفت: تلاش بر این است که از ظرفیتهای مختلف خیران در بخشهای مختلف حوزه سلامت برای ارتقا خدمات رسانی به بیماران بهره گیری کنیم.

انتهای پیام// م.م

راه اندازی انجمن پزشکان خیر خراسان رضوی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.