مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از صادرات بیش از ۹۴۴ میلیون دلار کالا از گمرکات و بازارچه های مرزی استان طی ۶ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ خلیل حیدری  مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه در خصوص آمار صادرات گمرکات و بازارچه های استان طی مدت سپری شده از امسال گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۹۴۴ میلیون و ۷۹۹ هزارو ۸۲۶ دلار کالا به وزن دو میلیون و ۲۴۵ هزارو ۵۱۲ تن از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شد است

وی افزود: ۴۴۳ میلیون و ۵۸۸ هزارو ۳۰۷ دلار با وزن یک میلیون و ۳۰۸ هزارو ۲۰۸ تن از کالاهای فوق درگمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه اظهار و صادر شده است.

حیدری ادامه داد: سایر گمرکات نیز در این مدت ۵۰۱ میلیون و ۴۴۶ هزارو ۲۸۷ دلار کالا را با وزن ۹۳۸ هزارو ۵۱ تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند.

وی عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را کاشی و سرامیک، کولرهای آبی، لوازم خانه داری و پاکیزگی، ظروف ملامین، کیسه نایلونی، سیمان، رخام پولیش داده شده، گوجه فرنگی تازه یا سرد کرده، پروفیل بامقطع ازآهن یافولادگرم نوردشده، رب گوجه فرنگی، پودریا مایع لباسشویی عنوان کرد و افزود: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود.

حیدری بیان داشت: درنیمه نخست سال ۹۶ در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به ۳۴ کشور صادرات قطعی صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/ز

بیشتر کالاهای صادراتی به کشور عراق صادر می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.