مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی این سازمان در آماده باش قرار داشت.

آتشپاد غلامرضا رضایی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛گفت: در ایام تاسوعا و عاشورا حسینی این سازمان در اماکن عمومی و محل عزاداری  و خیمه سوزان ظهر عاشورا در سطح شهر و شهرک های اطراف مستقر بود.

وی با بیان اینکه این سازمان با 25 دستگاه خودرو عملیاتی و امدادی اقدام به گشت زنی نمودند افزود:کلیه پرسنل آتش نشانی در این دو روز به صورت آماده باش به خدمت رسانی شهروندان بودند.

رضایی گفت: سازمان آتش نشانی  در ایام محرم در خصوص ایمنی مساجد و تکایا اقدام به چاپ پیام ها و توصیه های ایمنی نموه و در قالب جزوه به مسئولین اماکن تحویل نموده است .

وی گفت: در گام بعدی سازمان اتش نشانی بازدید دوره ای از این اماکن در خصوص بررسی وضعیت ایمنی محل و عزاداران توسط کارشناسان سازمان اقدام نموده است.


رضایی گفت: در روز 8محرم در مراسم تجمع عاشوراییان کلیه پرسنل عملیاتی حضور داشتند و با استقرار 4دستگاه خودرو سبک و سنگین با تهیه گلاب اقدام به گلاب افشانی در این مراسم بزرگ نمودند.

 

انتهای پیام/ز

آماده باش کلیه نیروهای آتش نشانی در تاسوعا و عاشورای حسینی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.