مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از استخدام 2 هزار نیروی جدید دوره دیده به صورت حق التدریس برای رفع کمبود معلم در مناطق ۴۰ گانه استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه بازدید از مدارس روستاهای مختلف مثل غیزانیه ضمن اشاره به اشتغالزایی ورود 5 هزار نفر به آموزش و پرورش طی 3 سال گذشته بیان داشت: لیست نیروهای جدید به تمام روسای مناطق ابلاغ شده است و از صبح دوشنبه حدود 2 هزار نفر که قبلا مربی پیش دبستانی بوده اند و مدرک تحصیلی آن ها لیسانس و بالاتر است، به عنوان معلم حق التدریس با تجربه و دوره دیده کار خود را آغاز می کنند.

وی در مورد استخدام دوباره مربیان پیش دبستانی تصریح کرد: آموزش و پرورش برای جایگزین کردن 2 هزار نفری که از مقطع پیش دبستانی به دبستان ها می روند اقدام به استخدام نیروهای آزاد و بیکار واجدالشرایط می کند و علاقمندان می توانند از صبح دوشنبه به ادارات نواحی 4 گانه اهواز و مناطق مراجعه نمایند.

براساس این گزارش صبح امروز 8 مهرماه مصادف با روز تاسوعا مدیرکل آموزش و پرورش با دعوت از روسای مناطق و به همراه نماینده مردم در مجلس از مدارس روستاهای مختلف از جمله غیزانیه بازدید کرده و تمام مسائل سخت افزاری، نرم افزاری و نیروی انسانی آموزشگاه ها مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

2 هزار نیروی حق التدریس در آموزش و پرورش خوزستان استخدام می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رستمی
۲۱:۳۳ ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
من درسم برج 4 تموم میکنه ایا میتونم توی ازمون شرکت کنم یا ن؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۶ دی ۱۳۹۶
می گوییدبرویدوثبت نام کنیدبرای استخدامی هرکسی که درادارات آموزش وپرورش ازاقوام خودرااستخدام کردهانددیگرجایی برای من و امثال من که جایی برای استخدام نمی ماندحتی درمرکزاستان هم پارتی بازی می شود
Germany
ناشناس
۱۸:۰۶ ۰۷ آذر ۱۳۹۶
عالی بود تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۱۶ آبان ۱۳۹۶
خشت اول که معمار بنهاد کج
تا ثریا میرود دیوار کج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
آبادان هم همینطور پارتی بازی شد، اصلا اطلاع ندادن شهریور با پارتی کلی نیروی حق التدریس گرفتن که اصلا سابقه کار نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
سلام من پرونده ام اموزش پرورش هست .رونوبت هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۶
سلام لطفا درباره استخدامی ها که کارمندان آموزش پرورش دهدز انجام دادنه رسیدگی کنید.ما سابقه تدریس و بیمه داشتیم استخدام نشدیم بعد یه عده با پارتی استخدام شدن.
United States of America
شهروند
۱۴:۲۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
همش با پارتی.چرا کسانی که سابقه و بیمه پیش دبستانی داشتن استخدام نشدن ولی بقیه که پرونده سازی کردن استخدام شد؟بیاین توی ایذه و دهدز ببینید چه گندی زندن به زندگی ما.شماها اون دنیا باید جوابگوی این خیانت ها باشید.
United States of America
ناشناس
۰۱:۴۴ ۱۲ مهر ۱۳۹۶
عالیییییییییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۹ مهر ۱۳۹۶
ادارات نواحی چهار گانه کجا هست؟⚲