مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: استان با داشتن 2750 آزاده، رتبه پنجم کشور را از نظر تعداد آزادگان دارد و می‌تواند در ترویج و توسعه ایثار و فرهنگ شهادت پیشرو باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا فرجیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان بیان داشت: : آزادگان بعد از برگشت به میهن راه شهداء را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و تا به امروز در حال توسعه فرهنگ شهادت و ایثار هستند.

وی بیکاری فرزندان خانواده های آزادگان را دغدغه اصلی آنان برشمرد و گفت: اگرچه در این زمینه تاکنون تلاش های زیادی صورت گرفته اما برای به حداقل رساندن دغدغه های آزادگان سرافراز، تمامی دستگاه های استان باید با ما همکاری کنند.


فرجیان اظهار کرد: حدود 2 هزار و 100 نفر از فرزندان خانوده های ایثارگر، شهدا، جانبازان و آزادگان تحت پوشش داریم که با معضل بیکاری دست و پنجه نرم می کنند اما باتوجه به این که دانشگاه ها در هر مقطع تحصیلی 650 نفر خروجی دارند محدودیت هایی برای استخدام آن ها در دستگاه های اجرایی ایجاد شده است.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: در این زمینه باید تمامی مسئولان استان و دستگاه های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند چرا که اینگونه می توانیم دین خود را به شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان ادا کنیم.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار