مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی از فعالیت ۷۴ اکیپ ثابت وسیار همزمان با تاسوعا وعاشورای حسینی در آذربایجان غربی خبر داد.

کامیار داهیم مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: اداره کل دامپزشکی استان و شبکه های دامپزشکی شهرستان ها در ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا آماده ارایه خدمات رایگان بهداشتی برای صاحبان نذری ها هستند و تعداد 24 اکیپ ثابت و 50 اکیپ سیار خدمات مورد بحث را به صورت شرعی و بهداشتی به عمل می آورند.

وی افزود: تعداد 51 دکتر دامپزشک، 47 کارشناس بازرسی گوشت، 30 روحانی ناظر شرعی به در قالب این اکیپ ها بر ذبح دام ها  نظارت خواهند کرد.

 داهیم تصریح کرد: ساعات دریافت دام در کشتارگاه ها 7 صبح الی 13 ظهر می باشد، اگر چه توصیه دامپزشکی به صاحبان نذورات مراجعه به کشتارگاه می باشد ولی کلیه اکیپ ها آماده ارایه خدمات در دسته جات حسینی و منازل می باشند.

مدیرکل دامپزشکی استان گفت: در ارومیه متقاضیان می توانند با شماره 32426848 تماس حاصل کنند و همچنین در شهرستان ها نیز طی اطاعیه هایی شماره تماس منتشر شده است.

 وی افزود: بیماری خاصی در دام های آذربایجان غربی وجود ندارد و همچنین به مردم و صاحبان نذورات توصیه داریم که گوشت نذری را 24 ساعت در یخچال نگه داری کنند.

انتهای پیام/ح

نظارت 51 دکتر دامپزشک بر ذبح نذورات مردوم در ایام تاسوعا وعاشورای حسینی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.