رشادت‌های دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ نهضت عاشورا بود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس، برگرفته از فرهنگ نهضت عاشورا بود.

مراسم عزاداری تاسوعا در شهرکرد + تصاویربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه ۷ مهر ۹۶ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد با تسلیت دهه اول محرم الحرام و تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: رشادت‌ها، ارزش‌ها و دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس، برگرفته از فرهنگ نهضت عاشورا بود و تفکر‌ ناب انقلاب اسلامی از کربلا جدایی ناپذیر است.

وی افزود: شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، با استعانت از نهضت کربلا، از اسلام، انقلاب و فرهنگ اسلامی دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: ملت‌های مسلمان به خصوص ایران اسلامی، استوارتر از قبل در مقابل دسیسه‌های استکبار جنایتکار از جمله گروه تکفیری داعش ایستادگی می‌کند.

نکونام با اشاره به جان فشانی شهدایی همچون محسن حججی برای مقابله با این توطئه‌ها ادامه داد: خصوصیات منحصر به فرد شهید حججی نظیر جهاد مستمر تا شهادت، اخلاص، عبادت، ایمان قوی و روحیه نا آرام در برابر حوادث دنیا، او را ماندگار کرد.

وی همچنین از مسئولان کشوری و استانی خواست: در تمام امور اجرایی و قانون گذاری، تصمیم گیری‌ها و اجرای طرح‌ها، مراقب وحدت عمومی و مطالبات به حق مردم باشند و با وحدت و همدلی حرکت کنند تا رشد و آبادانی برای کشور و استان رقم بخورد.

نکونام از مسئولان و دولتمردان خواست: در سیاست‌ها و تصمیم گیری‌های خود نظیر تقسیمات کشوری و استانی و طرح‌های انتقال آب از جمله انتقال آب بن به بروجن، مطالبات مردم را در نظر بگیرند.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار