استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در بخش نیروی انسانی مستعد، جوان و دانشگاهی جایگاه مناسبی دارد و از سویی هم دارای نعمات الهی متعدد است.

احمدیعلی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مهمترین اولویت‌های کاری‌اش در استان متبوعش، اظهار کرد: در کهگیلویه و بویراحمد می‌توان با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها راه توسعه و بالندگی را فراهم کرد که  مستلزم همراهی تمامی مردم ، مجمع نمایندگان استانی و مسئولان محلی است.

وی با بیان اینکه این استان در بخش نیروی انسانی مستعد، جوان و دانشگاهی جایگاه مناسبی دارد و از سویی هم دارای نعمات الهی متعددی است، گفت: در مناطق گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد حلقه‌های متعدد نفتی، معادن، اراضی حاصل‌خیز و آب‌های مناسبی هستیم و از سویی در مناطق سردسیری نیز، این استان از نعمت آب و هوای مناسب، صنایع، جنگل‌ها و مناطق متعدد گرشگری برخوردار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ با بهره‌گیری از این مزایا می‌توان استان را از شرایط کنونی خارج کرد و سرعت توسعه را شتاب بخشید.

احمدی تاکید کرد: بنده شناختی خوبی از استان کهگیلویه و بویراحمد دارم  و تنگناها و مشکلات گذشته، حال و آینده آن را بررسی کرده‌ام.

مهمترین اولویتم در دولت دوازدهم کاهش نرخ بیکاری در استان است


استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:‌ با فعال شدن پروژه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد می‌توان این استان را به کارگاه عمرانی تبدیل کرد و  در حوزه کاهش نرخ بیکاری گام‌های مثبتی برداشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی و شاید مهمترین اولویت ما در دولت دوازدهم در این استان کاهش نرخ بیکاری خواهد بود، بیان کرد: باید از تمامی امکانات برای توسعه این استان بهره بگیریم تا بتوانیم سرعت توسعه را شتاب ببخشیم و مشکلات مردم را نیز به حداقل برسانیم.

احمدی تاکید کرد: از تمامی دلسوزان و اقشار مختلف می‌خواهیم ما را در راه خدمات رسانی به مردم این استان همراهی کنند تا شاهد رشد و بالندگی دیارمان باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: به مردم کهگیلویه و بویراحمد قول می‌دهم تمام تلاشم را برای رضایتمندی آنان در حوزه‌های مختلف به کار بگیرم و خود را وقف خدمتگزاری به مردم این استان کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار