امام جمعه اهل سنت تربت جام گفت: امروز مهمترین مساله ای که در جامعه باید رعایت شود اتحاد است و مسئولان به جای پرداختن به حواشی به دنبال رفع مشکلات مردم باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مولوی شرف الدین جامی الاحمدی امام جمعه اهل سنت تربت جام در جلسه معتمدین وهیئت امنای مزار شیخ احمد جامی گفت: امروز مهمترین مساله ای که در جامعه باید رعایت شود اتحاد است و مسئولان به جای پداختن به حواشی به دنبال رفع مشکلات مردم باشند و مشکل آفرینی نکنند.

وی  با اشاره به قیام امام حسین (ع) افزود: موفقیت این نیست که از کارزارها سالم خارج شویم واین موضوعی بود که در شهادت مظلومانه امام حسین (ع) به خوبی دیده می شود در آن زمان اگر چه ایشان از ستمکران ویزدیان شکست خوردند اما امروز خون فرزند رسول الله در جوشش است ومردم را هدایت می کند.

امام جمعه اهل سنت تربت جام بیان کرد: اگر چه علمای اهل سنت تعزیه را بیش از سه روز نمی گیرند اما برای امام حسین (ع) بعد از گذشت چندین سال به خاطر مقام والای ایشان وقیام برای خدا مراسم سوگواری می گیرند تا بدانیم که باید در راه خدا استقامت داشته و تنها به اشک اکتفا نشود.

وی با اشاره به عاقبت دشمنان امام حسین گفت: تمام کسانی در کشتن امام حسین(ع) نقش داشتند درهمین دنیا به سزای عمل خود رسیدن و مجازات شدند و باید توجه داشته باشید که رفتار و کردار ما در دنیا سنجیده می شود.

مولوی جامی الاحمدی افزود: ایجاد رفاه برای مردم در سایه امنیت محقق می شود و ناامنی مساله ای مهمی است وباید از تفرقه دوری شود.

امام جمعه اهل سنت تربت جام ادامه داد: مدیران و مسولان بدانند دوران مدیریت کوتاه است و  رفتارهای آنان در ذهن مردم می ماند پس مسئولان در راستای وحدت ، انسجام و یکدلی جامعه تلاش کنند.

 

ایجاد رفاه برای مردم در سایه امنیت محقق می شود


انتهای پیام//س.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.