بازیکن سابق تیم های استقلال و پرسپولیس گفت: امیدوارم همان طور که توانستم در دوران بازیگری ام موفقیت هایی را به دست آورم، در عرصه مربیگری نیز به موفقیت برسم.

سید مهدی سیدصالحی خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در گفتگو با رادیو در مورد خداحافظی اش از دنیای بازیگری فوتبال و شرکت در کلاس مربیگری اظهار داشت: همان طور که می دانید من پیش از آغاز لیگ هفدهم از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کردم، زیرا شرایط را برای ادامه کار مناسب نمی دیدم و اعتقادی به کار با دلالان نیز نداشتم.

وی افزود: از اواخر مهر ماه قرار است در کلاس مربیگری شرکت کنم و امیدوارم همان طور که توانستم در دوران بازیگری ام در تیم های بزرگی مثل استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان بازی کنم در عرصه مربیگری نیز موفق شوم.

 سید صالحی ادامه داد: من در 5 سال اخیر با سپاهان قهرمانی لیگ را تجربه کردم، با تراکتورسازی و پرسپولیس نیز به مقام نایب قهرمانی رسیدم و در تیم استقلال خوزستان در یک نیم فصل 8 گل به ثمر رساندم و عملکرد قابل قبولی داشتم اما متاسفانه در فوتبال ما بازیکنان براساس توانایی در تیم ها جا به جا نمی شوند و رابطه و باج دادن جانشین ضابطه و توانایی شده است.

 وی با اشاره به رد پیشنهادات تیم های دسته اولی عنوان کرد: پیشنهادهایی از چند تیم لیگ دسته اولی داشتم اما احساس کردم نمی توانم توانایی هایم را در لیگ یک به نمایش بگذارم و به همین دلیل به این پیشنهادها پاسخ منفی دادم.

سید صالحی در پایان گفت: امیدوارم به حق این شب ها و روزهای سوگواری شهادت حضرت امام حسین (ع) ، خداوند همه بیماران را شفا دهد و همه ما را در زمره رهروان واقعی آن حضرت قرار دهد.

 

انتهای پیام/

اظهارات سید صالحی در مورد خداحافظی از فوتبال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار