مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از منتفی شدن واگذاری مدرسه شهید مفتح اهواز به نیروی‌ انتظامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی‌زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان داشت: با پیگیری‌های انجام شده توسط آموزش و پرورش استان، واگذاری مدرسه شهید مفتح اهواز به نیروی انتظامی منتفی شد.

وی با اشاره به نیاز منطقه کوی علوی اهواز به فضای آموزشی افزود: آموزش و پرورش همواره در تلاش است تا مشکل کمبود فضای آموزشی را برطرف کند و در همین راستا‌ احداث مدرسه شهید مفتح به عنوان فضای آموزشی در دستور کار قرار گرفت.

تقی‌زاده با بیان اینکه اولویت اداره‌کل نوسازی، تکمیل پرو‌ژه‌های نیمه‌تمام است اظهار کرد: در حال حاضر پروژه‌های زیادی در آموزش و پرورش به دلیل کمبود اعتبارات نیمه ‌تمام هستند و برای تکمیل آن‌ها نیاز به جذب اعتبار از سوی اداره‌کل نوسازی مدارس است، اما اکنون بنا است که اعتبار لازم برای احداث این مدرسه جذب شود و کلنگ‌زنی آن به عنوان فضای آموزشی انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان همچنین درخصوص کلاس‌های بدون معلم گفت: پس از پایان تعطیلات ایام تاسوعا و عاشورا بنا شد که نیرو‌های حق‌التدریس که مربیان پیش‌دبستانی با تجربه‌ای نیز هستند به کار گرفته‌ شوند و هیچ کلاسی به ویژه در مناطق محروم بدون معلم نخواهد ماند.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به تحصیل یک میلیون دانش‌آموز در خوزستان بیان کرد: ما بارها اعلام کرده‌‌ایم که آموزش و پرورش با کمبود حدود ۱۰ هزار معلم روبرو است و نمایندگان و مسوولان باید تلاش کنند که در این راستا ردیف استخدامی بگیرند تا این مشکل رفع شود.

انتهای پیام/گ

منتفی شدن واگذاری مدرسه شهید مفتح به نیروی انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.