مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان گفت: هفتم مهر ماه در واقع بهانه ای است تا به گرامی داشت انسان هایی بپردازیم که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش دیگران می گذرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، علی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی گفت: هفتم مهرماه روز ملی ایمنی و آتش نشانی امسال مقارن است با یاد و خاطره حماسه سازان و طلایه داران دفاع مقدس و با ایام سوگواری سرور سالار شهیدان مزین شده و قطعا این تقارن فرخنده مایه تعالی و مباهات آتش نشانان است.
وی تصریح کرد: با توجه به این که رسالت سازمان آتش نشانی حفظ جان و مال افراد جامعه در مواقع خطر و حوادث است سرلوحه قرار دادن دفاع مقدس فرهنگ مقاومت و پایداری را در نزد آتشنشانان نهادینه کرده است و پیام جامع امام حسین (علیه السلام)و یاران با وفایش استمرار فرهنگ گذشت و ایثارگری را در نزد آتش نشانان احیا کرده است.
عسکری اظهار کرد: هفتم مهرماه نه تنها یک روز بلکه یک فرهنگ و درس بزرگ بر گرفته از قیام امام حسین (علیه السلام)و راه مردان بی ادعای جبهه های حق علیه باطل است.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان فراهم کردن زمینه های مناسب برای اموزش همگانی مردم در جهت پیشگیری از بروز حوادث مختلف و حفاظت از سرمایه های ملی خبر داد.
وی در پایان گفت: ایثار از خود گذشتگی و خلوص نیت وجه مشترک روز آتش نشانی ,دفاع مقدس و درس عاشورا است.
و در این خصوص آتش نشانان با تاسی از ایثارگران همواره برای نجات جان و مال مردم تلاش واز خود گذشتگی می کنند .
انتهای پیام/ی

ادای احترام به شهدای آتش نشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.