تا کنون بیش از یک هزار و ۱۰۰ واحد تولیدی استان سمنان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان سمنان گفت: در قالب کمیته تامین مالی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط، درخواست ۴۵ واحد متقاضی تسهیلات در سالجاری با حضور نمایندگان بانک های عامل و واحدهای تولیدی استان سمنان متقاضی بررسی و برای تصمیم گیری نهایی و معرفی به بانک های عامل به دبیرخانه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ارجاع شد.


وی افزود: تا کنون بیش از یک هزار و ۱۰۰ واحد تولیدی استان سمنان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب شده اند که پرونده ۵۶۰ واحد تولیدی به بانک های عامل استان معرفی شده و پرونده ۵۱۰ واحد نیز در مرحله بررسی کارگروه قرار دارد.


اسودی اظهارداشت : این جلسات کارشناسی بنا به درخواست واحدهای تولیدی استان سمنان برای طرح مشکلات در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و به منظور بررسی مسایل برخی از واحدهای تولیدی استان برگزار شده است.


رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در این جلسات که با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان برگزار شد هریک از نمایندگان واحدهای تولیدی استان سمنان به بیان مشکلات خود پرداخته و پس از بحث و بررسی، مصوبات جلسه برای طرح در کارگروه اصلی ستاد تسهیل جمع بندی شد.


انتهای پیام/ م


ثبت نام بیش از یک هزار و ۱۰۰ واحد تولیدی استان سمنان در سایت بهین یاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.