رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: ۲۰ پروژه مهم صنعتی استان یزد در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.

افتتاح ۲۰ پروژه مهم صنعتی یزد در دهه فجربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمدرضا علمدار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت:در سالجاری ۲۵ عضو در کارگروه اقتصادی ستاد دهه فجر استان فعالیت دارند و کمیته‌های اصناف، کارگری، نمایشگاهی، عمرانی، کشاورزی و ... در این کارگروه مشغول هستند.

علمدار با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی افزود: این نمایشگاه در طول ایام دهه فجر به منظور آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم و بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی برپا می‌شود.

دبیر کارگروه اقتصادی ستاد دهه فجر استان یزد همچنین از برنامه ریزی برای برپایی تور صنعتی در ایام دهه فجر در استان یزد خبر داد و یادآور شد: در قالب این تور اقشار مختلف مردم امکان بازدید از واحد‌های صنعتی مهم استان یزد را خواهند داشت.

وی ادامه داد: برخی پروژه‌های مهم صنعتی استان نیز امکان بهره برداری یا افتتاح در ایام دهه فجر و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را دارد که تلاش می‌کنیم با تسهیل امور برای سرمایه گذاران، این پروژه‌ها را در دهه فجر افتتاح و بهره برداری کنیم.

علمدار یزدی با اشاره به اینکه روزانه ۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید صنعتی در استان یزد اتفاق می‌افتد، افزود: با این سرمایه گذاری‌ها، ۲۰ پروژه مهم در ایام دهه فجر قابل افتتاح خواهد بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد عنوان کرد: این پروژه‌ها بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ شغل در سطح استان ایجاد خواهند کرد.

انتهای پیام/ ا

۲۰ پروژه مهم صنعتی یزد در دهه فجرافتتاح می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار