معاون هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی پس از چهل سال درصدد هستند از بیرون به کشور ضربه بزنند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سعیدزارع معاون هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در جلسه هماهنگی برنامه‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی در شهرستان میبد گفت: با اشاره به اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی پس از چهل سال درصدد هستند از بیرون به کشور ضربه بزنند گفت: هدف غرب و در رآس آن آمریکا براندازی این انقلاب است و چهل سالگی شرایط بلوغ و پختگی آئینه تبلور بلوغ و ورشد وتعالی این نظام است.

زارع با اشاره به اینکه شورای سیاست گذاری با ریاست امام جمعه، نماینده فرماندار ونماینده مجلس شورای اسلامی باید در شهرستان‌های استان تشکیل شودگفت:در ذیل شورای سیاستگذاری ستاد اجرایی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی متشکل ازکارگروه فرهنگی و هنری،  اقتصادی و عمرانی،  علم و فناوری،  رسانه و فضای مجازی،  ورزش وجوانان،  زنان، تشکل‌های مردم نهاد، حوزه وروحانیت، بهداشت درمان وسلامت،  دفاعی، محتوایی واندیشه ورزی،  دانش آموزی و فرهنگی،  خدمات شهری وفضا سازی،  قضایی،  ایثار وشهادت، سیاسی امنیتی واجتماعی و کارگروه محرومیت زدایی  مسئولیت هرکدام برعهده ادارات هرشهرستان است.

وی  با بیان اینکه ارائه کارنامه ۴۰ ساله انقلاب ونقاط قوت وضعف آن از مهمترین اقدامی است که کارگروه‌ها باید دنبال کنند و از تمام ظرفیت‌های مردمی و افراد: تاثیر گذار حقیقی استفاده شود تا اعتقاد مردم به این نظام تقویت شود گفت: در صدد هستیم تا جشن ۴۰ سالگی ایران را برگزار کنیم درحالیکه دشمن می‌خواهد جشن سرنگونی ایران را برگزار کند چراکه با عملکرد و دست آورد‌های این انقلاب مشکل دارند.

زارع افزود: نگاه ما به ۴۰ سالگی انقلاب تنها نگاه به دهه فجر نیست بلکه تمام مناسبت‌های تقویم سال جاری باید بانگاه چهلمین سالگرد برگزار شود.

زارع گفت: ستاد اجرایی متشکل از کارگروه‌های مختلف در هرشهرستان با مسئولیت ادارات باید تشکیل شود و ارائه کارنامه ۴۰ ساله انقلاب ونقاط قوت وضعف آن از مهمترین اقدامی است که کارگروه‌ها باید دنبال کنند.

انتهای پیام/ی

هدف غرب و در رأس آن آمریکا براندازی این نظام است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.