سوگواره عاشورایی عکس محرم ماسوله درشهرستان فومن برگزار می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ یوسف نیک انجام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با همکاری شهرداری و شورای شهر شهرک تاریخی ماسوله ، سوگواره عاشورایی ( مسابقه عکس محرم ماسوله ) برگزار می کند.

وی با بیان اینکه حضور در این مسابقه برای عموم آزاد بوده و تمام رده های سنی می توانند در آن شرکت کنند، افزود: محوریت موضوع مسابقه را محرم، مراسم، آئین ها و آداب و رسوم مذهبی ماه محرم در شهرک ماسوله : ( علم و علم بندان – سوگواری محرم در ماسوله ) است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن اظهار داشت :شرکت کنندگان می توانند آثار خود را با انواع دوربین های خانگی، حرفه ای و تلفن های همراه تهیه کنند و از طریق تلگرام به شماره ٠٩١١٧٠٧٤٧٢٣ ارسال و یا لوح فشرده از فایل عکس ها به دبیرخانه یا دفتر هیئت اجرایی مسابقه به آدرس شهرستان فومن ، شهرک تاریخی ماسوله ساختمان شهرداری ارسال کنند.

یوسف نیک انجام با تأکید بر اینکه هیچ گونه ویرایش توسط نرم افزارهای رایانه ای بر روی عکس ها قابل قبول نیست و عکس های بی کیفیت و خارج از موضوع حذف می شوند، خاطرنشان کرد: هر شرکت کننده می تواند پنج اثر خود را با کیفیت مناسب و با فرمت jpeg ارسال کنند.

وی تصریح کرد : مهلت ارسال آثار تا ٣٠ مهرماه بوده و اختتامیه و جوایز به نفرات برتر در تاریخ ١٩ آبان اهداء و تمامی آثار ارسالی نیز در قالب نمایشگاه عکس محرم ماسوله به مدت یک هفته در معرض دید عموم قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/ق

 

سوگواره عاشورایی عکس محرم ماسوله درفومن

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.