مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: از ابتدای سال جاری نجاتگران جمعیت هلال احمر کار امدادرسانی به 290 حادثه را انجام دادند که به نسبت مشابه سال 95 با افزایش 21 درصدی همراه بوده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حسن خدابنده لو گفت: از مجموع حوادث به وقوع پیوسته در این مدت تعداد 215 حادثه جاده‌ای است که 25.86 درصد از کل حوادث را به خود اختصاص داده و به نسبت سال 95 با افزایش 4.6 درصدی همراه است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان با اشاره به کاهش زمان رسیدن نیرو های عملیاتی هلال احمر در محل حادثه، افزود: جمعیت هلال احمر کردستان با 29 پایگاه ثابت، سیار، موقت و امداد هوایی با 334  تیم امدادی با  یک هزار و 36 نفر نیرو عملیاتی به حوادث به وقوع پیوسته خدمات امداد و نجات و 59 مورد رهاسازی مصدومان را ارائه کرده‌اند.

خدابنده لو بیان کرد: 162 نفر مصدوم حوادث توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شده اند که تعداد مصدومان به نسبت سال 95 با افزایش 25.86 درصدی و به همان نسبت آمار انتقالی ها با افزایش 16 درصدی همراه بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در پایان عنوان کرد: از علل کاهش زمان رسیدن نیروهای امدادی هلال احمر در صحنه‌های حوادث جاده می‌توان به افزایش پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری در مسیرهای پرحادثه استان اشاره کرد.

انتهای پیام/م

انتقال 162مصدوم حوادث توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.