برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان کردستان در دهگلان

کنگره سرداران و شهدای استان کردستان در دهگلان برگزار شد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سرهنگ ابراهیم حسینی رئیس ستاد کنگره گرامیداشت ۵۴۰۰ شهید کردستان دیروز در یادواره شهدای این شهرستان با اشاره به قیام امام حسین(ع)گفت: جنس قیام امام حسین(ع) سبقت‌الله بود و رنگ و بوی خدا را داشت به همین خاطر شعله شهادت وی برای همیشه در دل‌ها روشن شده و هیچ‌گاه خاموش نمی‌شود.

 وی با تاکید بر اینکه شیعه و سنی احترام ویژه‌ای برای امام حسین(ع) قائل هستند، افزود: امامان جمعه اهل سنت همواره ذکر قیام امام حسین(ع) را در خطبه‌های خود دارند.

 رئیس ستاد کنگره گرامیداشت 5400 شهید کردستان دفاع مقدس را بخش کوچکی از حماسه عظیم عاشورا بیان و تصریح کرد: برای احیای «کلمه الله» 8 سال جنگیدیم و برای همین باید آن را دفاع مقدس بنامیم.

وی رمز موفقیت رزمندگان در جنگ تحمیلی را ورود روحیه اعتقادی و دینی به عرصه دفاع مقدس دانست و گفت: امام خمینی(ره) ایمان و اعتقاد را وارد جنگ کرد و همین سبب پیروزی در جنگ شد.

حسینی با بیان اینکه برنده‌ترین سلاح در برابر دشمنان، سلاحی است که شهدا در اختیار ما قرار داده‌اند، اظهار کرد: هیچ‌گاه نباید نگاه ترحم‌آمیز به شهدا داشته باشیم چرا که آنها در کنار پروردگار خود هستند.

انتهای پیام/ د م

هیچ‌گاه نباید نگاه ترحم‌آمیز به شهدا داشته باشیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.