سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد از آماده باش شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان مشهد همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ امیر عزیزی گفت: با توجه به مصوبه شورای تامین شهرستان مشهد، تمامی دستگاه‌های دست‌اندرکار در امر مدیریت بحران در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به سرپرستی مدیریت بحران شهرداری مشهد آماده‌باش خواهند بود.

وی با بیان اینکه این آماده‌باش از ساعت 7 صبح روز تاسوعای حسینی تا ساعت 22 عاشورای حسینی برقرار خواهد بود، افزود: در این میان، شرکت‌های خدماتی چون آب، برق، گاز و دستگاه‌ها و نهادهایی چون نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر شهرستان مشهد، اورژانس، سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهری پای کار هستند و آماده خدمت به زائران و مجاوران امام هشتم(ع) و عزاداران حسینی(ع) هستند.

سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد گفت: در عین حال تمامی نیروهای داوطلب مردمی مدیریت بحران دوام ثامن نیز در حالت آماده‌باش هستند و در صورت نیاز، به همراه نیروهای شورای هماهنگی مدیریت بحران وارد عمل خواهند شد.

عزیزی افزود: از مجموع ایام سال، شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان مشهد به مدت 40 روز در حالت آماده باش و فعال است که این روزها شامل ایام خاص و مناسبت‌ها می‌شود.

انتهای پیام// م.م

آماده باش مدیریت بحران مشهد در محرم الحرام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.