دادستان عمومی و انقلاب راور گفت: امر به معروف و نهی از منکر ،فریضه الهی و بی تفاوتی نسبت به آن عامل رشد فساد در جامعه است.

رشد فساد با ترک امر به معروف درجامعهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری کرمان ، حجه الاسلام و المسلمین اسماعیل بلوچ زاده گفت: هدف قیام امام حسین(ع)،احیاءامر به معروف و نهی از منکراست و اگر در جامعه این مهم کم رنگ گردد نتیجه ای جز سقوط جامعه بشری نخواهد داشت

وی در جمع اعضاء کانون بسیج حقوق دانان راور ضمن پرداختن به حادثه عاشورا دنیا طلبی و روی آوردن به شهوات را از جمله عوامل بدبختی بشر دانست.

این مقام قضائی افزود: علی رغم اینکه رسول خدا (ص) درآخرین روزهای حیات خود و در حدیث ثقلین تکلیف جامعه بشری را مشخص ساخت و قران و اهل بیت (ع) را راه نجات مردم معرفی فرمود لکن حب دنیا و شهوات نفسانی مانع از اجرای سفارش ایشان شد

بلوچ زاده گفت: قران بیشترین اصول اخلاقی را برای جهانیان به ارمغان آورده است و اهل بیت(ع) بهترین مفسر و پاسدار قران هستند.

وی افزود: تفسیر قران بدون حمایت اهل بیت نتیجه ای جز تحریف نداشت و همین امر باعث شهادت امام حسین(ع) شد.

دادستان عمومی و انقلاب راور افزود: غیرت دینی و تعصب نسبت به امور مسلمین امام حسین (ع) را به قیام علیه ظلم وا داشت و همین عامل نیز سبب ساز پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری حضرت امام خمینی (ره) شد.

وی بیان داشت:همه ما شیعه و دنباله رو نهضت امام حسین (ع) هستیم و نباید نسبت به منکرات و مظاهر فساد در جامعه بی تفاوت باشیم که در این صورت با انجام دهنده فعل منکر شریک هستیم.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار