رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان همزمان و هماهنگ با سراسر کشور طرح نظارت بر تولید، توزیع و عیارسنجی مصنوعات طلا را اجرا می کند.

طرح نظارتی عیارسنجی مصنوعات طلا اجرا می شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مهدی حسینی نژاد رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کرمان گفت: طرح نظارت بر تولید، توزیع و عیارسنجی مصنوعات طلا از تاریخ 10تا 30مهرمان به منظور مقابله با عرضه مصنوعات تقلبی کم عیار فاقد کد شناسایی سازمان ملی استاندارد و عدم فاکتور معتبر در سراسر استان و در بازه زمانی تعیین شده اجرا خواهد شد.

وی افزود: این طرح با همکاری اداره کل استاندارد، اتاق اصناف، اتحادیه های طلا و جواهر به اجرا گذاشته می شود.

حسینی نژاد انجام گشت مشترک برای نظارت بر عملکرد واحدهای تولید توزیعی و عیارسنجی مصنوعات طلا و تخلفات احتمالی و نظارت بر تولیدکنندگان عرضه کنندگان و احدهای صنفی در سراسر استان را از اهداف این طرح عنوان کرد.

وی گفت: نمونه های مشکوک جمع آوری شده به آزمایشگاه های استاندارد جهت بررسی و  تخلفات احتمالی به مراجع ذیصلاح فرستاده می شود و در نهایت به تعزیرات حکومتی جهت صدور اجرای حکم ارسال می گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در پایان از تمامی هم استانی های محترم درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخلفات اقتصادی در واحدهای صنعتی، صنفی، تولیدی، خدماتی، معدنی و ... مراتب را سریعا با شماره تلفن 124 ستاد خبری معاونت نطارت و بازرسی این سازمان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

طلاهای بازار کرمان در ترازوی عیارسنجی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار