استاندار فارس گفت: بیشینه و غنای فرهنگی فارس ضرورت توجه به طرح ها یی در این زمینه را دو چندان کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل تبادار استاندار فارس در بازدید از مراحل ساخت تالار مرکزی شیراز گفت: با توجه به اینکه منابع اعتباری پشتوانه و اساس پیشرفت طرح‌ها است ، مسئولان مصمم به تکمیل طرح‌های استان هستند.

وی افزود: در کنار ظرفیت‌های فراوانی که در استان وجود دارد پیشینه و غنای فرهنگی آن بیشتر به چشم می‌خورد، از این رو باید به طرح‌های فرهنگی توجه بیشتری شود.

تبادار ادامه داد: این طرح جزء موثرترین طرح‌های شیراز است، اما علی رغم زحماتی که در گذشته کشیده شده، روند اجرایی آن‌ کند است.

وی اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های مالی موجود، تلاش می‌شود با اختصاص اعتبار روند اجرایی این طرح با شتاب و سرعت بیشتری ادامه یابد.

معینی مشاور اجرای این طرح گفت: طرح ساخت تالار مرکزی شیراز با دو سالن تخصصی موسیقی و تئاتر و آمفی تئاتر از سال ۹۲ آغاز شد که با مشکلات تامین منابع مالی تاکنون با هشت میلیارد تومان هزینه، ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

در صورت بهره برداری از تالار مرکزی شیراز این مرکز اولین تالار تخصصی اجرای موسیقی و تئاتر استان فارس محسوب می‌شود.

تالار مرکزی شهر شیراز از مصوبات دولت دهم است که از سال ۱۳۹۲ ساخت آن آغاز شده و دارای سالن های تخصصی تئاتر، موسیقی و یک سالن عمومی با گنجایش یک هزار نفر است.
انتهای پیام/ر

پیشرفت فیزیکی ۱۷ درصدی ساخت تالار مرکزی شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار