با نفوذ سامانه بارشی در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ مهر، هواشناسی مازندران به شهروندان هشدار داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی هواشناسی مازندران اعلام کرد: با نفوذ سامانه بارشی در روز‌های پنجشنبه و  جمعه ۶ و ۷ مهر، شاهد بارش باران همراه با کاهش دما و وزش باد در مازندران خواهیم بود.

نکات مهم در رابطه با سامانه بارشی پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ مهر:

غرب مازندران:

از امشب ابری بتدریج بارندگی شروع شده و روز‌های پنجشنبه و جمعه بارش باران همراه با کاهش دما  و وزش باد

مناطق مرکزی و شرقی مازندران:

از امشب افزایش ابر، برای صبح پنجشنبه نیمه ابری تا ابری با احتمال بارش پراکنده و از بعدازظهر پنجشنبه تا بعدازظهر جمعه بتدریج با بارش باران، وزش باد و کاهش دما

شدت بارش از لحاظ زمانی و مکانی:

 بخش زیادی از بارش‌ها عمدتاً در مناطق ساحلی و جلگه‌ ای رخ  داده و شدت آن از  بعد از ظهر پنجشنبه تا بعد از ظهرجمعه در مناطق غربی تا بخش‌هایی از مناطق مرکزی استان  پیش بینی می‌ شود و در این مدت در مناطق یاد شده آبگرفتگی معابر عمومی دور از انتظار نیست؛ لذا در ارتفاعات و شرق استان مقدار بارندگی بمراتب کمتر خواهد بود.

مقدار کاهش دما:

در روز‌های پنجشنبه و جمعه مجموعا بین ۶ تا ۱۰ درجه دمای هوا کاهش یافته و بیشینه دما‌های ۲۷ تا ۲۹ درجه امروز (چهارشنبه)  در روز جمعه به ۲۰ تا ۲۲ درجه خواهد رسید.

لازم بذکر است: این سامانه بارشی از بامداد شنبه ۸ مهر ماه از مازندران به تدریج خارج شده و روز‌های شنبه و  یکشنبه مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی، آسمان استان غالبا صاف تا نیمه ابری بوده که در صورت تغییرات، مجددا اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ م

باد و باران در راه مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.