رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از افزایش یک تا 2 درجه ای دمای هوای استان تا روز جمعه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش افزود: دمای هوا در اکثر مناطق استان در 48 ساعت آینده یک تا 2 درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جو به نسبت پایدار تا سه روز آینده بر روی استان است گفت: دمای هوا تا 2 روز آینده یک تا 2 درجه سانتیگراد افزایش پیدا می کند و از ظهر روز جمعه تا شنبه روند کاهشی پیدا خواهد کرد.

خدابخش اظهار کرد: آسمان اکثر مناطق استان به صورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در مناطق مرکزی غبار صبحگاهی و در مناطق غربی گاهی افزایش ابر پیش بینی می شود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: حداکثر دمای کلانشهر اصفهان 32 درجه سانتیگراد و حداقل 14 درجه سانتیگراد خواهد شد.

خدابخش برای هوای کلانشهر اصفهان در روز پنجشنبه، هوای صاف تا قسمتی ابری و غبار رقیق صبحگاهی، گاهی وزش باد و برای روز جمعه، آسمانی صاف تا قسمتی ابری و غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد پیش بینی کرد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی اصفهان از خوروبیابانک و چوپانان با 36 درجه سانتیگراد به عنوان گرم ترین و بوئین و میاندشت با سه درجه سانتیگراد به عنوان خنک ترین نقطه استان نام برد.

 

انتهای پیام/م

 

هوای اصفهان گرم می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.