رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در سطح استان دمای هوا تغییر محسوسی نخواهد داشت و بین 1 تا 2 درجه تغییر را خواهیم داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش در خصوص وضعیت آب‌ و هوای استان اصفهان اظهار کرد: شرایط پایداری را برای روزهای پایان هفته پیش‌بینی می‌کنیم.

وی افزود: بر این اساس وضعیت هوا در اکثر نقاط استان اصفهان صاف و آفتابی بوده و در برخی نقاط کمی ابری پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد:  در سطح استان دمای هوا تغییر محسوسی نخواهد داشت و بین 1 تا 2 درجه تغییر را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: برای روز جمعه در شهر اصفهان غبار رقیق صبحگاهی را خواهیم داشت و در مناطق شرقی شهرستان مانند فرودگاه شهید بهشتی اصفهان این غبار بیشتر خواهد بود

خدابخش با بیان این که بیشینه و کمینه دمای شهر اصفهان 29 و 11 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود، عنوان کرد: در 24 ساعت آینده آران و بیدگل با 35 درجه گرم‌ترین و بوئین میاندشت با 4 درجه بالای صفر سردترین شهرهای استان هستند.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در خصوص شروع بارش‌ها در اصفهان گفت: شرایط طبیعی برای پاییز پیش‌بینی می‌کنیم و برای بارش‌ها منتظر نیمه دوم پاییز هستیم.

 

انتهای پیام/م

 

تا نیمه دوم پاییز منتظر بارش نباشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.