عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: مربیان باید به نشستن روی نیمکت استقلال افتخار کنند و باشگاه ناز هیچ مربی‌ را نمی‌کشد.

حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره آخرین وضعیت حضور فاتح‌تریم روی نیمکت استقلال گفت: به هر ترتیب نماینده باشگاه مذاکراتی را با این مربی انجام داده و باید دید شرایط حضور فاتح‌تریم در استقلال به چه صورت خواهد بود امیدوارم با روند خوبی که در مذاکره‌ها داشتیم او سرمربی تیم بزرگی همچون استقلال شود.

او درباره اینکه فاتح‌تریم از تیم‌های دیگر نیز پیشنهاداتی دارد و در این صورت وضعیت حضور او در استقلال به چه شکل می‌شود، بیان کرد: نه تنها فاتح‌تریم بلکه هر مربی دیگری باید به نشستن روی نیمکت استقلال افتخار کند و باید بگویم استقلال ناز هیچ مربی‌ را نمی‌کشد چرا که باشگاه بزرگی است و مالکان اصلی آن هم هواداران هستند.

زمانی در مورد وضعیت کمیته فنی استقلال توضیح داد: حضور نفرات در کمیته فنی در هیئت مدیره تصویب شده و این افراد زیر نظر آنها هستند از طرفی کمیته فنی فرمالیته نیست و اعضای انتخاب شده موظف به بررسی و انتخاب سرمربی جدید را در دستور کار داشته باشند و آنها با اعلام گزینه‌های مورد نظر به ما کمک می‌کنند تا ما گزینه نهایی را انتخاب کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان درباره دیدار امروز استقلال مقابل سپید رود رشت عنوان کرد: امیدوارم در روزی که مصادف با تأسیس باشگاه استقلال است بتوانیم یک پیروزی خوب مقابل سپید رود رشت رقم بزنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام/

حضور کمیته فنی در هیئت مدیره تصویب شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار