مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان هنرمندان موسیقی این استان را هنرمندانی بسیار با اخلاق دانست و از فعالیت ١٦ آموزشگاه موسیقی در استان سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا سوقندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نشست اعضای انجمن موسیقی استان سمنان با استاندار سمنان ، هنرمندان موسیقی استان سمنان را هنرمندانی بسیار با اخلاق، سالم و متعهد دانست و گفت: استقبال مردم استان از موسیقی بومی و محلی بی نظیر است و این نشان دهنده احترام مردم به موسیقی محلی و سنتی است.

 

وی تصریح کرد: ۹۵درصد از امور موسیقی استان سمنان به مردم واگذار شده و پنج درصد باقیمانده نیز مربوط به امور تایید صلاحیت‌ها و صدور مجوزها است که الزاماً دولتی است.

 

سوقندی با اشاره به تاثیر گذاری هنر موسیقی در زمینه های مختلف اظهارداشت: هنر موسیقی در عرصه های مختلف دینی، عاشورایی و دفاع مقدس بسیار تاثیر گذار بوده و تاثیر آن را در دوران دفاع مقدس نیز شاهد بوده ایم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، در ادامه با بیان اینکه مخالف برگزاری کنسرت در استان نیستیم، اضافه کرد: تا کنون فقط یک کنسرت در استان به دلیل عدم مجوز لغو شده است.

 

وی با اشاره به اینکه از آغاز دولت تدبیر و امید در سال ٩٢ تاکنون دراستان سمنان ۵۴۲ مجوز اجرای موسیقی صحنه ای (کنسرت) صادر شده است اظهارداشت: تا کنون برای چهار موسسه استان سمنان درخواست مجوز اجرای موسیقی صحنه ای شده است که برای یک موسسه مجوز صادر شده است.

 

سوقندی با اذعان به اینکه هنر موسیقی علاقه‌مندان بسیاری در این استان دارد گفت: هنرمندان استان سمنان در این قالب هنری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.


انتهای پیام / ه


صدور ۵۴۲ مجوز اجرای کنسرت در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.