موسسه های انتشاراتی اختصاصی حوزه دفاع مقدس در همه استان های کشور تا پایان سال 96 راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار احمد حق طلب مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور با بیان این مطلب گفت : این سازمان در پنج حوزه تخصصی دفاع مقدس فعالیت دارد و در حوزه نشر و ادبیات تاکنون 25 موسسه انتشاراتی درکشور راه اندازی شده است و تا پایان امسال این موسسه ها در همه استانهای کشور ایجاد می شود.


وی افزود : آخرین تولیدات این بخش در هفتمین نمایشگاه ملی در هفته دفاع مقدس با شرکت 150 ناشر در اراک ارائه می شود.


سردار حق طلب همچنین گفت: در حوزه کارهای هنری نیز امسال در هفته دفاع مقدس از مستند "شهید کور سل" تنها شهید اروپایی که تحت تاثیر انقلاب اسلامی مسلمان شد و در دفاع مقدس به شهادت رسید با پخش ازرسانه ملی رونمایی می شود.


مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور رونمایی از هفتمین آلبوم موسیقی دفاع مقدس را نیز از برنامه های این سازمان در هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: این آلبوم در قالب موسیقی پاپ و با مضمون معرفی عملیات ها و شهدا عرضه می شود.


سردار حق طلب برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا را از دیگر برنامه ها و فعالیتهای این سازمان بیان کرد و گفت: برگزاری کنگره 14 هزار شهید کارگری کشور ، آبان امسال و نیز کنگره بزرگداشت شهدای استان های آذربایجان غربی ، سیستان و بلوچستان ، البرز و قزوین از برنامه های امسال است.


انتهای پیام / ه


راه اندازی موسسه های انتشاراتی اختصاصی حوزه دفاع مقدس


منبع : صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار