نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید بتوانیم نظام آموزش و پرورش را به سوی فعالیت های اندیشه محور سوق دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت : اگر اندیشه ها را پرورش دهیم تبدیل به اقدامات بزرگ، دانش های بزرگ می شود و نهایتا می توانیم انسان و اندیشمند بزرگ را تحویل جامعه دهیم.

وی گفت: مهمترین نعمتی که خداوند به انسان ها عطا کرده نعمت شناخت، فهمیدن و اندیشیدن است. چرا که فهمیدن باعث تبدیل جهل به دانش در سایه فکر و حرکت خواهد شد.

آیت الله کعبی اظهار کرد: نماد محرم با شعار یاحسین (ع) اگر توام با فکر و تامل نباشد هیچ درسی را به همراه نخواهد داشت و تفاوت انسان و حیوان در اندیشه و فکر است . در سایه تفکر است که اختراع ، ابداع و صنعت و ترقی در همه ی عرصه های زندگی اتفاق می افتد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان افزود : مهم ترین معمایی که باید حل شود معمای هستی است. با اندیشیدن به معمای هستی انسان متوجه می شود که کجا قرار دارد، به کجا خواهد رفت و فلسفه زندگی او چیست ومی تواند مسیر رسیدن به خداوند، مسیر پیشرفت و مسیر ترقی را بشناسد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.