آموزش و پرورش کارخانه انسان سازی است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آموزش و پرورش کارخانه انسان سازی است و تمام اقشار و دستگاه‌ها باید نسبت به مسائل و مشکلات آن حساسیت نشان دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: تمام مدیران مربوط در حوزه آموزش همت کنند، در سال جاری سال آموزشی و تحصیلی مناسب و خوبی را برای دانش آموزان و نونهالان داشته باشند.

وی با اشاره به پروژه مهر شهرستان اهواز اظهار کرد: اجرای این پروژه یکی از امور بسیار مهم است، و چنانچه در رابطه با این پروژه در کی از نواحی مشکلی به وجود آید، به طور حتم مشکل مختص به آن ناحیه نخواهد بود، و همه باید در رفع مشکل همکاری کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: حسایت نسبت به بخش آموزشی سبب خواهد شد، نیروی آگاه، مسئول و متعهد را به فضای کار و اشتغال وارد کرد.

آیت الله حیدری گفت: آموزش و پرورش اصلی‌ترین و کامل‌ترین نهاد در تربیت افراد یک جامعه است و دانشگاه وحوزه علمیه نیز باید نقش مکمل داشته باشند، تا امر آموزش و فرهنگ سازی دچار مشکل نشود.

وی، افزود: تمام سازمان‌ها مکلف هستند، به صورت آماده باش با آموزش و پرورش همراه و همگام شوند، چرا که در صورت نبود هماهنگی بین دستگاه‌ها با آموزش و پرورش سبب می‌شود که مشکلات موجود به کندی حل شود.


انتهای پیام/م

آموزش پرورش اصلی ترین نهاد تربیتی افراد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار