فرماندار اهوازبه مسئولان برق اهواز گفت: اگر برق مدرسه‌ای قطع شد یا جای من در فرمانداری است، یا جای مدیر توزیع نیروی برق اهواز.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نبی الله خون‌میرزائی، فرماندار اهواز بیان داشت: در مدارس شمال خوزستان شاید مسئله برق جزو اولویت ‌ها و ضروری نباشد، صحبت در مورد شرایطی است، که قطعی برق سبب مشکلات عدیده‌ای می‌شود.

وی افزود: همه ما می‌دانیم همانطور که یک خانه دخل و خرجی دارد، یک سازمان، شرکت و یا اداره نیز دخل و خرج‌های خاص خود را دارد، و باید در خصوص هزینه‌های جاری و پرسنلی خود جواب گو باشد.

خون میرزائی تاکید داشت: اما اگر به مسئولان حوزه برق در خصوص قطعی برق مدارس فشار می‌آوریم به دلیل مسائل روانی است، که دانش آموز و اولیاء آن فکر نکنند مساله برق وضعیت ناپایداری پیدا کرده است.

وی گفت: مدیری که نمی‌تواند سهم خود را از دولت مطالبه کند، و یا از پس پرداخت حقوق پرسنل خود بر نمی‌آید، ماندن در پست مدیریتی چه شیرینی برای آن دارد.

خون میرزائی با اشاره به موضوع هزینه پرداخت عوارض ساختمانی توسط آموزش و پرورش عنوان کرد: این موضوع با تفاسیر متفاوتی نزد دستگاه‌هایی اجرایی است، که انتظار می‌رود، شهردار پس از دریافت حکم در حضور معاونت عمرانی استاندار و شخص استاندار این موضوع را تعیین تکلیف کند.

وی افزود: چرا که این موضوع خاص اهواز نیست، و مربوط به سایر شهرستان‌ها نیز است، بنابراین انتظار می‌رود، با وحدت رویه در کل استان پیگیری شود.

خون میرزائی خطاب به مدیران آب و فاضلاب اهواز درخواست کرد: از قطع انشعاب آب مدارس و آموزشگاه‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/م

بررسی مشکلات آب و برق مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.