سخنگوی کانون خلبانان گفت: ما بازنشسته نیستیم بلکه بازهای نشسته‌ای هستیم که هر زمان نیاز باشد، همچون عقاب بر سر دشمنان فرود می‌آییم.

خلبانان هر زمان نیاز باشد، بر سر دشمنان فرود می‌آیندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین شاهین‌نژاد سخنگوی کانون خلبانان در نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: امنیت امروز کشور ما مدیون کسانی است که در دوران دفاع مقدس با شجاعت و ایثارگری در برابر دشمنان ایستادند و به پیروزی رسیدند.

حسین شاهین‌نژاد ادامه داد: زنده‌یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول دوران هشت سال دفاع مقدس هر ساله با خلبانان دیدار می‌کردند و این موضوع برای نیروی هوایی و خلبانان غیور آن قوت قلبی بود.

وی افزود: سال گذشته در ملاقاتی که با محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر داشتم، از وی خواستم تا راه پدر خود را ادامه دهد و امروز این افتخار نصیب ما شد تا در شورای شهر حضور یابیم.

شاهین‌نژاد ادامه داد: در طوفان سال 57 خلبانان بر سر دو راهی قرار گرفتند و در این دو راهی، مردم را انتخاب کردند و این بدان معنا است که خلبانان برای شهر کار نمی‌کنند و هر زمان برای مردم و کشورشان خطری ایجاد شود، پای کار می‌آیند.

فرمانده اسبق نیروی هوایی ادامه داد: ژنرال هایزر با چراغ سبز ناتو به ایران آمده بود و شب 19 بهمن تمام فرماندهان با طرح او موافقت کردند، اما در روز 19 بهمن عده‌ای از خلبانان با امام(ره) بیعت کردند و ورق برگشت. ( برگرفته از کتاب خاطرات هایزر)

وی با اشاره به دومین مدال افتخار خلبانان نیروی هوایی ارتش ادامه داد: در 31 شهریور صدام حسین با شلیک توپ به سمت مردم ایران جنگ تحمیلی را آغاز کرد و فردای آن روز یعنی اول مهر یک هزار خلبان شجاع نیروی هوایی ارتش با 289 فروند جت جنگی با بمباران پایگاه‌های نظامی عراق چنان درسی به صدام دادند که در روزهای سوم و چهارم جنگ صدام حسین به جنون کشیده بود.

کاپیتان شاهین‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: ما بازنشسته نیستیم، بلکه بازهای نشسته‌ای هستیم که هر زمان نیاز باشد، همچون عقاب شکاری بر سر دشمنان فرود می‌آییم.

وی افزود: امروز انگشت مقام معظم رهبری به هر سمت اشاره شود، آنجا برای ما کربلا خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار