مسوول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام‌ نور استان همدان از اعزام دانشجويان به عتبات عاليات در 20 مهرماه خبر داد.

اعزام  دانشجویان همدان به زیارت عتبات عالیاتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام رضا محمدی مسوول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان همدان  با اشاره به اعزام دانشجویان دختر و پسر به سفر عتبات عالیات، اظهار کرد: ثبت‌نام دانشجویان از یکم مهرماه آغاز شده و تا ششم مهرماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه محدودیتی برای شرکت دانشجویان در این سفر وجود ندارد، گفت: دانشجویان برای ثبت‌نام می‌توانند به نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور استان مراجعه کنند.

مسوول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان همدان با اشاره به اینکه هزینه هر دانشجو برای شرکت در این سفر یک‌میلیون و 200 هزار تومان خواهد بود، یادآور شد: ستاد عتبات عالیات دانشجویان برای شرکت دانشجویان در این سفر معنوی یک‌میلیون‌ تومان وام اعطا کرده و فقط 200 هزار تومان برعهده دانشجوست.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع و مسابقات مختلف برای دانشجویان، ادامه داد: دانشجویان علاوه بر کربلای معلی به سامرا، نجف و کاظمین نیز اعزام خواهند شد.

محمدی با بیان اینکه برگزاری مراسم معنوی و برنامه‌های زیارتی باعث تقویت بنیه دینی دانشجویان می‌شود، گفت: به طور حتم این بستر زمینه‌ای برای افزایش اعتقادات دینی و مقابله با ترفندهای دشمن خواهد بود.

انتهای پیام/خ

دانشجویان همدان به زیارت عتبات عالیات مشرف می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.