نماینده اسبق مجلس گفت: یکی از اهداف انتخاباتی کردن زودهنگام فضای کشور به حاشیه راندن مسائل اصلی است که به نفع هیچکس نیست.

جواد آرین‌منش نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مطرح کردن کاندیداتوری برخی مسئولان در انتخابات 1400، اظهار کرد: طرح زودهنگام مسئله انتخابات و کاندیداهای ریاست جمهوری ذهن مردم و مسئولان را به جای پرداختن به مسائل اصلی به سمت حاشیه‌ها سوق می‌دهد.

وی ادامه داد: بعد از برگزاری هر انتخاباتی جریان پیروز باید در پی پاسخگویی به مطالبات مردم و تحقق وعده‌هایش باشد و جریانی که پیروز نشده است به عنوان منتقد مصلح به نقد عملکرد دولت و کمک غیر مستقیم در حل مشکلات مردم  و در درون خودش هم به بازسازی و آسیب‌شناسی عملکردش بپردازد.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه کسانی که دلسوز انقلاب هستند حواشی را به جای متن انتخاب نکنند، تاکید کرد: یکی از اهداف انتخاباتی کردن فضای کشور به حاشیه راندن مسائل اصلی است که به نفع هیچ کس نیست و فایده‌ای هم برای کشور ندارد.

آرین‌منش درباره مهمترین اولویت‌های کنونی کشور، خاطر نشان کرد: مردم در زمینه‌های اقتصادی با مشکلات زیادی مواجه هستند بنابراین  دولت باید به فکر حل این مشکلات و تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

انتهای پیام/

 

هدف از مطرح کردن نام کاندیداهای احتمالی انتخابات 1400

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار