نائب رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: در صورت نیاز تغییر در ساز و کار و ترکیب این شورا تا پایان مهر عملیاتی می‌شود.

تغییر در ساز و کار و ترکیب شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان تا پایان مهرژاله فرامرزیان نائب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درگفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ضعف‌های شورای متبوعش اظهار کرد: عملکرد شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را خروجی آن مشخص می‌کند و به نظر می‌رسد که این شورا دارای بازدهی مناسبی بوده است البته هر مجموعه و تشکلی ضعف‌هایی نیز دارد و در ادامه راه ضعف‌های این شورا شناسایی و مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به اظهارات اخیر مبنی بر اینکه لازم است شورایی بالاتر از شورای عالی سیاستگذاری تشکیل شود افزود: معتقدم که این ساز و کار به منظور مدیریت انتخابات و جریان فکری اصلاحات به درستی شکل گرفته است و نتایج مثبت و مؤثری داشته و ادامه راه این شورا بستگی به این دارد که اعضای این مجموعه اهتمام لازم را برای ادامه فعالیت‌های خود داشته باشند.

فرامرزیان درباره تغییر در ترکیب شورای عالی سیاست‌گذاری بیان کرد: بر اساس قانون احزاب باید به حدی از ساز و کار و ساختار برسند و قطعا ادامه فعالیت شورای عالی با لحاظ کردن این امر خواهد بود.

نائب رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر تغییراتی در این شورا به وجود نیامده و در مرحله بحث و تحلیل قرار داریم در نتیجه بر اساس بحث و نتیجه‌گیری اگر نیاز به تغییر در ساز و کار و ترکیب این شورا وجود داشته باشد تا پایان مهر این امر را عملیاتی خواهیم کرد.

 


انتهای پیام /

 

تغییرات در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار