عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: اقدام آمریکا در تمدید ممنوعیت سفر اتباع ایرانی هیچ سنخیتی با عقل و منطق ندارد و مورد قبول افکار عمومی خودشان هم نیست.

اقدام عجولانه  آمریکا درباره  تمدید ممنوعیت مهاجرت شهروندان ایرانی به این کشور با پاسخ متقابل ایران مواجه خواهد شدکاظم جلالی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تمدید قانون ممنوعیت سفر اتباع ایرانی به آمریکا اظهار کرد: اقدام ترامپ حتی در ایالات متحده آمریکا مورد قبول افکار عمومی قرار نگرفته است.

وی افزود: این اقدام دولت آمریکا هیچ سنخیتی با منطق و عقلانیت ندارد چرا که بسیاری از کشورهای تروریست پرور مورد حمایت این کشور  قرار دارند و مواضع آمریکا نشان می‌دهد که سیاست این کشور درباره شهروندان ایرانی سیاسی است که برای ما و افکار عمومی جهانیان به وضوح مشخص است.

جلالی تصریح کرد: ایران کشور مستقلی است و باید بر توانایی‌ها و ظرفیت‌های درونی خود اکتفا کند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا و جریان‌های حامی ترامپ  به تصمیم‌گیری‌های عجولانه و غیر کارشناسی شهره هستند، ما نیز طبیعتا اقدامات عجولانه و بی تدبیر  آنها از جمله  تمدید ممنوعیت ورود اتباع ایرانی را صراحتا  پاسخ خواهیم داد و بر اساس منطق اسلامی و دینی خود رفتار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار