عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از مخالفت اعضای این کمیسیون با بررسی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در کمیسیون مشترک خبر داد.

مخالفت اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با بررسی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در کمیسیون مشترکفاطمه ذوالقدر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره جلسه عصر امروز کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: در ابتدای این جلسه رویدادهای فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای کمیسیون گزارشی درباره سفرهای خود به خارج از کشور و ملاقات با مقامات سطح بالا و رؤسای مجالس آن کشورها ارائه کردند.

وی ادامه داد: در این جلسه اعضای کمیسیون با یکی از فناوری‌ها و سامانه قانون‌گذاری جدیدی که در مجلس برای وارد کردن و ثبت طرح‌های نمایندگان در نظر گرفته شده است، آشنا شدند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی با اشاره به این که قرار بود در این جلسه چند تن از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده انتخاب شوند، تصریح کرد: هیئت رئیسه اخیرا اعلام کرد که علاوه بر کمیسیون فرهنگی از دیگر کمیسیون‌ها چون برنامه و بودجه و آموزش و تحقیقات هم اعضایی برای بررسی موارد باقی مانده طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده انتخاب شوند که این موضوع مورد بحث قرار گرفت.

ذوالقدر ادامه داد: برخی از اعضا موافق بررسی این طرح در کمیسیون مشترک نبودند و معتقد بودند که باید این طرح به همان منوال قبلی و در کمیسیون فرهنگی بررسی شود.

ذوالقدر خاطرنشان کرد: اعتراض برخی از اعضای کمیسیون فرهنگی به بررسی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در کمیسیون مشترک فردا در جلسه رؤسای کمیسیون با هیئت رئیسه مجلس مطرح و نتیجه آن تا روز سه‌شنبه مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

 

بررسی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در کمیسیون مشترک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار