فاز ۲ دهکده مقاومت بسیج شهرستان بجنورد بااعتباری افزون بر ۷۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ پیش از ظهر یک‌شنبه با حضور سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفان هشت پروژه سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی در محل دهکده مقاومت بسیج بجنورد افتتاح و کلنگ زنی شد.

برپایه این گزارش،افتتاح مجموعه پینت بال با زیربنای یک هزار و ۷۰۰ مترمربع و بااعتباری افزون ‌بر ۲.۶ میلیارد ریال، افتتاح مجموعه چمن مصنوعی فوتبال بازیربنای یک هزار و ۲۰۰ مترمربع و اعتبار ۲.۲ میلیارد ریال، افتتاح سالن صخره‌نوردی با زیربنای ۲۵۰ مترمربع و با یک میلیارد ریال اعتبار ازجمله پروژه‌های قابل‌افتتاح در محل دهکده مقاومت بسیج بجنورد است.

همچنین افتتاح سالن گود باستانی با زیربنای ۵۲۵ مترمربع با اعتباری بالغ ‌بر چهار میلیارد ریال، افتتاح سالن شبیه‌ساز اسلحه با زیربنای ۴۰۰ مترمربع و سه میلیارد ریال اعتبار، محوطه‌سازی و روشنایی فاز ۲ دهکده با زیربنای دو هزار مترمربع و ۳ میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح‌های قابل‌افتتاح دهکده مقاومت است.

گفتنی است، افتتاح نخستین پارک فن آموز با زیربنای ۸۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ ‌بر ۵.۲ میلیارد ریال دیگر طرحی است که برای تمامی مقاطع تحصیلی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

همچنین با حضور مسئولان استانی و کشوری مجموعه آبی با زیربنای دو هزار و ۱۰۰ مترمربع و با پیش‌بینی ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در محل دهکده مقاومت بسیج بجنورد کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/آ

بهره برداری از طرح های سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی در محل دهکده مقاومت بسیج بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.