سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی گفت:با وجودی اینکه برخی از ورزشکاران ما دچار بد شانسی شدند، اما عملکرد قابل قبول در مسابقات آسیایی داشتند.

تیمور غیاثی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نتایج ورزشکاران کشورمان در بازی های داخل سالن آسیا اظهار کرد: نتایج خوبی گرفته شد به طوری که ورزشکاران ما توانستند در این مسابقات پنج مدال کسب کنند.علیرغم اینکه برخی از ورزشکاران ما دچار بد شانسی شدند اما عملکرد شان قابل قبول بود.در ضمن آنها چهار رکورد ملی را هم جابجا کردند.

او ادامه داد: پیش از شروع مسابقات خیلی اصرار داشتیم که برخی از ورزشکاران را به مسابقات داخل سالن ترکمنستان اعزام کنیم و خیلی خوشحالم که تصمیم گیری هایمان مفید واقع شد و آنان توانستند نه تنها نتایج درخشان بلکه مدال های خوشرنگی را برای کشورمان بدست آورند.

سخنگوی سازمان تیم های ملی در ادامه درباره نتایج ضعیف سپیده توکلی گفت: ما از اول هم تصمیمی برای اعزام توکلی به مسابقات داخل سالن نداشتیم اما در جلسه سازمان تیم های ملی تصمیم گرفتیم تا او را به عنوان آخرین سهمیه راهی این مسابقات کنیم و متاسفانه او نتوانست از شانس خوبی که نصیبش کرده بودیم استفاده کند.به هر حال توصیه من به توکلی این است که ورزش قهرمانی را کنار بگذارد و روی به مربیگری بیاورد تا بتواند در‌ آنجا شاگردان خوبی را پرورش دهد تا آنان بتوانند در سال های بعدی برای کشورمان در مسابقات مختلف مدال آوری کنند.در ضمن دوران قهرمانی هر کسی کوتاه است.

او درباره عملکرد رضا قاسمی و کیوان قنبرزاده در بازی های داخل سالن آسیا اظهار کرد: خیلی ها از اول معترض بودند که چرا قاسمی را بدون برگزاری مسابقه انتخابی راهی ترکمنستان می کنیم اما خوشبختانه او توانست با عملکرد خوبش برای کشورمان مدال برنز بدست آورد،به اعتقاد من او از عزم و اراده بالایی برخوردار است و مطمئنم در رقابت های بعدی هم می تواند پرچم سه رنگ کشورمان را به اهتزاز در بیاورد. قنبرزاده هم توانست رکورد جالب توجه 2 متر و 26 سانتی متر را به ثبت برساند و حائز مقام دوم شود.

انتهای پیام/

اظهارات غیاثی درباره نتایج ورزشکاران در ترکمنستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار