معاون کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: تابستان امسال کلاس‌های مختلف اوقات فراغت دراستان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، معاون کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: امسال ۱۲ هزار و ۱۲۸ گواهینامه آموزشی مهارتی برای دانش‌آموزان شرکت کننده در کلاس‌های اوقات فراغت کمیته امداد استان صادر شده است.


سیدمحمدعلی حسینی افزود: تابستان امسال کلاس‌های مختلف اوقات فراغت کانون‌های دائم و موقت کمیته امداد با هدف توانمندسازی،کشف استعدادهای دانش‌آموزان و رشد ایمانی و اعتقادی مخاطبان این نهاد از جمله دانشجویان، زنان سرپرست خانوار، دختران و پسران بازمانده از تحصیل برگزار شده است.


معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برنامه‌های این طرح شامل آموزش‌های فرهنگی و اجتماعی، آشنایی با انقلاب اسلامی، احکام، مهارت‌های نوجوانی و جوانی و اخلاق اسلامی است، افزود: 6 هزار و 100 مددجو در کانون‌های دائم و پیرو ولایت سراسر استان مهارت‌آموزی را با توجه به علاقه و استعداد خود مورد توجه قرار داده‌اند.


وی با بیان اینکه 12 هزار و 128 دانش‌آموز در برنامه‌های تابستانی کانون‌های این نهاد شرکت کردند، ادامه داد: تمام کلاس‌ها برای دانش‌آموزان دختر و پسر در رده‌های سنی 8 تا 18 سال در مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان اجرا شده و شرایط را به نحوی فراهم کردیم که بتوانند در پایگاه‌های تابستانی محل سکونت حضور یابند.

انتهای پیام/گ

کلاس های اوقات فراغت در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار