معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال نذورات عید قربان در این استان جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری ۲۲ میلیارد ریالی نذورات عید قربان در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان  ، محمود میرامامی معاون کمیته امداد سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مردم استان در برآوردهای اولیه 22 میلیارد و 746 میلیون و 110 هزار ریال نذورات به نیازمندان اهدا کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان افزود: این نذورات جمع آوری شده شامل گوشت قربانی و معادل قیمت آن است که به نیازمندان کمیته امداد اهدا کردند.

وی بیان کرد: از این میزان کمک‌های جمع‌آوری شده اولیه 270 میلیون ریال نقدی و 22 میلیارد و 476 میلیون و 110 هزار ریال گوشت قربانی است.

میرامامی گفت: نذورات مردم در عید قربان از طریق ۲۸۰ پایگاه ثابت و سیار با همکاری مراکز نیکوکاری و مساجد دریافت می شود.در برآوردهای اولیه نذورات اهدایی مردم استان نسبت به عید قربان سال گذشته بین 15 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: جمع آوری نذورات مردم توسط پایگاه های کمیته امداد تا پایان هفته جاری ادامه دارد و پس از آن میزان کمک های مردم جمع بندی و نهایی می شود.

انتهای پیام/ع

جمع آوری نذورات عیدقربان درسیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار