مسوول امور مددكاری مجمع خيرين سلامت همدان از مساعدت 7 ميليون و 300 هزار تومانی به بيماران سخت‌ درمان در همدان خبر داد.

مساعدت 7 ميليون توماني به بيماران سخت‌ درمان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ شاکری‌صفت، مسوول امور مددكاری مجمع خيرين سلامت همدان با اشاره به برگزاری یکصد و بیست و یکمین جلسه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان اظهار کرد: هشت پرونده بیمار سخت‌درمان در این جلسه بررسی شد.

 وی با اشاره به اینکه از این تعداد پنج پرونده متعلق به بیماران مبتلا به سرطان و سه پرونده جزو سایر بیماران بود، گفت:‌ در این جلسه مساعدت بلاعوض 7 میلیون و 300 هزار تومانی به بیماران سخت درمان مورد موافقت قرار گرفت.

 حمید شاکری‌صفت با بیان اینکه 14 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به بیماران سخت درمان تعلق می گیرد، افزود: از سایر مراکز 8 میلیون و 200 هزار تومان برای بیماران سخت درمان تخفیف گرفته‌ایم.

 وی با اشاره به اینکه در این جلسه چهار بیمار در طرح «سخاوت» و دو بیمار در طرح «طعم مهربانی» قرار گرفتند، افزود: گروهی از بیماران سخت‌درمان زیر پوشش مجمع سلامت از اقشار بسیار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه در معرض ناامنی غذایی هستند که حتی در تأمین حداقل معاش زندگی خانواده با مشکل جدی مواجهند و نیاز به کمک دارند.

   شاکری از خیرین خواست با مجمع خیرین سلامت همکاری و همراهی داشته باشند، گفت: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت 8096ـ 9952 ـ 9911 ـ 6037  مجمع خیرین سلامت همدان واریز کنند.

انتهای پیام/ ش

کمک به بيماران سخت‌ درمان همدان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.