امام جمعه سیرجان گفت : حرکات مذبوحانه ترامپ و سیاست های ابلهانه وی به خاطر عصبانیتش از شکست و نابودی تروریست ها است.

سیاست های ابلهانه ترامپ به خاطر عصبانیتش از شکست استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان از لحن سخنان رئیس جمهوری آمریکا در مورد ملت ایران انتقاد کرد و گفت : حرکات مذبوحانه ترامپ و سیاست های ابلهانه وی به خاطر عصبانیتش از شکست و نابودی تروریست ها در منطقه و اقتدار ایران اسلامی در صحنه جهانی است.

وی در نماز جمعه این هفته سیرجان افزود : ملت ایران هرگز اجازه قلدری و ظلم در منطقه را به کسی نمی دهد و یکی از دست آوردهای انقلاب اسلامی ما بر ملا کردن قدرت پوشالی آمریکا در منطقه و جهان است.


وی گفت : برجام هرگز قابل مذاکره نخواهد بود و ما هرگز ناقض برجام نخواهیم شد چرا که اگر آمریکا تلاش می کند با توطئه هزینه نقض برجام را از ما بگیرد که سخت اشتباه می کند ونقض کننده برجام پاسخ قاطعی از ملت ایران دریافت می کند.


امام جمعه سیرجان به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : با جنگ تحمیلی دشمن برای از بین بردن نظام اسلامی برنامه ریزی کرده بود اما غافل از اینکه قدرت ما دررشادت و ایمان جوانان است و این قدرت همیشه هست و امروز دشمان شکست خورده ملت ایران هستند.


خطیب جمعه سیرجان با یادآوری اول مهر روز بازگشایی مدارس و آغاز بهار علم و دانش گفت : تهذیب ، تحصیل و ورزش را به دانش آموزان و تربیت اسلامی همراه با برنامه ریزی فراگیر در راستای تحقق علم بیشتر به مربیان و اولیاء مدرسه توصیه کی کنیم .


حجت الاسلام حسینی با تاکید بر حضور گسترده مردم درعزاداریهای ماه محرم و صفر گفت : ماه محرم ماه الگو گیری از رشادت و شجاعت حضرت امام حسین در برابر مستکبران است و انقلاب اسلامی ما و پس از آن الگویش نهضت عاشورا بود که پیروز شد و امروز هم با کسب سیره حضرت امام حسین به اقتدار رسید.


وی به عزادران حسینی و هیات های مذهبی هم گفت : هرگز در برنامه های خود مزاحمت برای مردم نداشته باشند واهداف انقلاب عاشورا را به جوانان و مردم برسانند.


نمازگزاران سیرجانی امروز هم بعد از اقامه نماز جمعه به راهپیمایی از مصلی تا میدان انقلاب دست زدند و در این راهپیمایی با شعارهای مرگ بر آمریکا یاوه گویی های رئیس جمهوری آمریکا را محکوم کردند.

 

انتهای پیام/س

 

اقتدار ملت ایران دشمن را به یاوه گویی انداخته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار