نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی وضعیت خطوط ریلی و جاده ای خوزستان را نامطلوب توصیف کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید راضی نوری، نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جاده های خوزستان به عنوان جاده هایی با ترافیک بالا از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده، ضمن اینکه وضعیت خطوط ریلی این استان نیز مطلوب و متناسب با تردد قطارهای باری و مسافری نیست.

وی با اشاره به جاده ترافیکی و ترانزیتی ماهشهر تا اندیمشک گفت: با توجه به حجم بالای جابجایی بار و مسافر از این مسیر انتظار می رود تا اعتبار ویژه ای برای ایمن سازی بخش هایی از این جاده اختصاص یابد.

نوری بر ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز جاده سراسری شوش - اهواز تاکید و در خصوص توقف ساخت آزاد راه اهواز - اندیمشک اذعان داشت: متاسفانه اختلاف بر سر مسیر اجرای این بخش از آزاد راه خلیج فارس موجب توقف اجرای آن شده است.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی خواستار کار کارشناسی در خصوص تعیین مسیر احداث آزاد راه اهواز - اندیمشک بر اساس زمان و هزینه شد و تصریح کرد: با حل این مشکل باید زمینه را برای سرمایه گذار فراهم کرد تا این بخش از آزاد راه مذکور هر چه سریع تر اجرایی شود.

این مقام مسئول همچنین وضعیت حمل و نقل ریلی در مسیر تهران - جنوب را نامطلوب و متناسب با ظرفیت بار و مسافر ندانست و بیان داشت: 2 خطه کردن مسیر ریلی راه آهن خرمشهر - تهران بسیار ضروری است تا بتوان ترانزیت کالا و مسافر از طریق راه آهن را افزایش داد.

وی در ادامه با ابراز نگرانی از آمار بالای تلفات ناشی از حوادث رانندگی در کشور اظهار کرد: به منظور کاهش سوانح رانندگی ضروری است تا نسبت به توسعه خطوط ریلی کشور اقدام شود ضمن اینکه 2 خطه کردن مسیر راه آهن بندر امام خمینی تا تهران بسیار ضروری است.

انتهای پیام/گ

انتقاد نماینده مردم شوش از جاده ها و خطوط ریلی خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.