سرهنگ رحمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هرازو چالوس یک طرفه می شود

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت:محور هراز و چالوس امروز و فردا به منظور تخلیه بار ترافیکی یک طرفه می شود.

محور هرازو چالوس یک طرفه می شودسرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص محدودیت های ترافیکی راه های مواصلاتی کشور اظهار داشت: ترددانواع وسايل نقليه در محور كندوان ازساعت14روزجمعه تا 2بامدادروزشنبه ازکرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و بااعلام مأمورين پليس راه،ترددانواع وسايل نقليه ازساعت17روزجمعه تا 2بامدادروزشنبه ازمرزن آبادبه سمت کرج يك طرفه خواهدبود.

وی افزود: ترددانواع وسايل نقليه ازساعت15تا 24روزشنبه از کرج به سمت مرزن آبادممنوع بوده و ازساعت18 تا 24 ازمرزن آبادبه سمت کرج يك طرفه خواهدبود.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد:ترددانواع وسايل نقليه در محورهراز ازساعت14روزجمعه تا یک بامدادروزشنبه ازرودهن به سمت آمل ممنوع بوده وازساعت16روزجمعه تا یک بامداد روز شنبه ازآب اسک به سمت رودهن يك طرفه خواهدبود.

انتهای پیام/

یک طرفه شدن جاده چالوس از ساعت 17 امروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۰۱ مهر ۱۳۹۶
این چالوس و هراز باس برا همیشه یه طرفه بشن البته بر خلاف جهت هم اینجوری نیازیم به اتوبان کشی برا شمالم نیس که جنگلام از بین برن
آخرین اخبار