فرمانده انتظامی پلدختر گفت: سارقان وسایل داخل خودروهای سنگین به ویژه کامیون های کشنده عراقی و یک فرد مشکوک در پلدختر به دام افتادند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سرهنگ عبدالوند، فرمانده نیروی انتظامی پلدختر گفت: پس از بررسی های به عمل آمده از واژگون شدن مداوم خودروهای متعدد به ویژه تانکرهای نفت کش عراقی در گردنه طول کش جاده پلدختر - کرمانشاه پلیس وارد عمل شد.

وی افزود: در این بررسی ها مشخص شد که تعداد افراد سودجو از شهرستان همجوار پس از اقدام به روغن پاشی روی آسفالت و لغزنده کردن شیب تند جاده در گردنه طول کش موجب واژگون شدن خودروهای سنگین می شدند.

فرمانده نیروی انتظامی پلدختر گفت: با این اقدام رانندگان خودروهای سنگین به ویژه کامیون های کشنده عراقی به محض رسیدن به سراشیبی روغن پاشیده شده سرعت خود را کم می کردند و در پیچ های پر خطر واژگون می شدند و افراد سوء استفاده کننده بلافاصله وسایل داخل خودرو واژگون شده و قطعات آن را به سرقت می بردند.

وی افزود: در مواردی نیز افراد سوداستفاده کننده به بهانه بردن خودرو به پارکینگ و حفاظت از آن توسط نگهبان از آن سرقت می کردند.

سرهنگ عبدالوند افزود: در این رابطه سارقان توسط پلیس شناسایی و 6 نفر از آنان به همراه تعدادی کالای مسروقه دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی پلدختر گفت: پس از دستگیری متهمان در بازجویی اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف کردند که جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

 انتهای پیام/ د

سارقان وسایل داخل خودروهای سنگین در پلدختر دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.